Singapore Food Trail: Gdzie zjeść w Singapore Flyer

0 Comments

Po obejrzeniu miasta z Singapore Flyer grupa postanowiła zjeść wczesny lunch na Singapore Food Trail, znaleziony u podstawy kierownicy.

Singapore Food Path to kompleks na świeżym powietrzu straganów z jedzeniem oferującym szereg azjatyckich produktów spożywczych. Ale to, co naprawdę wyróżnia go od innych atrakcji gastronomicznych w Singapurze, to zabytkowa atmosfera, którą sprzyja. Ogólny wygląd tego miejsca, zwłaszcza projekt wnętrz, jest podobny do Singapuru w latach 60. XX wieku, co jest fascynującą przeciwwagą współczesną i futurystyczną singapurską ulotką wysoką nad nim.

Kiedy tam byliśmy, najtrudniejszą częścią lunchu było wybór stoiska. Produkty spożywcze wyświetlane na każdym stoisku były zachęcające. Sprzedawcy tego kompleksu żywności to owoce morza z grilla Boon Tat Street, Alhambra Padang Satay, Hill Street Tai Wah Pork makaron, Rong Chen Bak Kut Teh i Bugis Street słynny ryż z kurczaka Hainanese.

Mój partner podróży i ja zrobiliśmy szybką rundę i odkryliśmy także wiele atrakcyjnych potraw; Nie mogliśmy wybrać. Zauważając długą kolejkę przed słynnym kurczakiem Hainanese Bugis Street, zakładaliśmy, że musi być w tym coś wyjątkowego, więc przestrzegaliśmy paczki. Oferują pieczonego kurczaka i ryżu z kurczaka hainanese w rozsądnych cenach.

Podobało mi się, jak delikatne było mięso z kurczaka. Było tak miękkie (ale nie miękkie miękkie typowe, z łatwością wchłaniało smaki przypraw. Sos był fantastyczny. Smak był subtelny i poprawił smak kurczaka. Nie rozumiem dokładnie, jak to opisać. Po prostu smakowało naprawdę dobrze.

Kiedy zobaczyłem przeciągnięcie DIMSUM na drugim końcu sądu spożywczego, natychmiast miałem ochotę na Siew Mai (Siomai). Niestety Hannah (Flaircandy.com) i Winston (batangyagit.com) pokonali mnie. Stoisko przygotowało tylko kilka, a Hannah i Winston dostali ostatnie utwory. Chciałem wziąć talerz Siew Mai z Hannah i Winston, ale pomyślałem, co do cholery. #Kidding

Ryż z kurczaka Hainanese

Napój, który zamówiliśmy, nazywał się Bird’s Nest Drink. Muszę przyznać, że odkryłem to imię i był to jedyny powód, dla którego ją zamówiłem. Ale smakowało dobrze. Przypomniało mi to nasz wyjątkowo własny Gulaman, z wyjątkiem jaśniejszego.

Na deser miałem kulkę lodową, którą zamówiłem z zazdrości. Widziałem, jak inny turysta przynosi żywą kulkę lodu i grzebałem w całym sądzie spożywczym, szukając stoiska, które zaoferowało go tylko po to, by odkryć ją przy wyjątkowo wejściowym szlaku żywności. Patrzyłem, jak piłka jest przygotowana. To było bardzo podobne do Filipin Halo-Halo, ale w kształcie kulki. U podstaw kulki lodowej znajdowało się cudowne, brązowe, podobne do ignamu nadzienie, którego nie mogłem wymyślić. Ale naprawdę smakowało jak Halo-Halo.

Ogólnie rzecz biorąc, ścieżka jedzenia w Singapurze nie zawiodła! Podobało nam się jedzenie i atmosfera. To było z pewnością tańsze niż wiele innych sądów kulinarnych w Singapurze. Mieliśmy wspaniały czas!

Jak dostać się na Singapur Food Trail

Możesz zabrać MRT, aby dostać się na Singapore Food Trail. Pamiętaj, że znajduje się u podstawy ulotki w Singapurze. Istnieją dwie metody dotarcia tutaj za pośrednictwem MRT. Możesz wybrać się na stacji ratusza (North South Line) lub Promenade Station (Circle Line).

Jeśli wysiadasz na stacji Promenade, wyjdź z A i przestrzegaj wskazań pieszych do Singapur Flyer. To 5-10 minut spokojnego spaceru.

Jeśli wysiadasz na stacji City Hall, przejdź przez drogę do Coleman Street. Poszukaj przystanku autobusowego obok katedry św. Andrzeja. Złap autobus wahadłowy. Jest jeden co pół godziny od 1o do 23:00. Autobus zabierze Cię bezpośrednio do ulotki.

Najlepsze hotele i hostele w Singapurze

Jak umieścili recenzenci Agoda.

Dream Lodge (zdjęcie dzięki uprzejmości Agody)

Dream Lodge. Sprawdź stawki i dostępność! ✅

CapsulePod@aljuned. Sprawdź stawki i dostępność! ✅

Hipstercity Hostel. Sprawdź stawki i dostępność! ✅

Signature Chinatown. Sprawdź stawki i dostępność! ✅

Cube Shop Capsule Hotel @ Chinatown. Sprawdź stawki i dostępność! ✅

Chylne kapsułki. Sprawdź stawki i dostępność! ✅

Wyszukaj więcej hoteli Singapuru!

Więcej wskazówek na YouTube ⬇️⬇️⬇️

Powiązane posty:

Makaron de Waraku na lotnisku Changi, Singapur (opcja splurge)

Mint Museum of Toys, Singapur

Jak ubiegać się o zwrot pieniędzy w Singapurze

Singapur: Podręcznik podróży budżetowych (zaktualizowany 2014)